امکان استفاده از مواد بازیافتی در اسباب‌بازی‌های نرم

به‌روزرسانی قانون “اسباب‌بازی‌های نرم” در پنسیلوانیا توسط انجمن اسباب‌بازی آمریکا

جان شاپیرو، فرماندار پنسیلوانیا، با امضای قانون HB1333 که با حمایت انجمن اسباب‌بازی تدوین شده است، لغو ممنوعیت استفاده از مواد بازیافتی در اسباب‌بازی‌های نرم در این ایالت را تصویب کرد.

قانون قبلی که مصوب 1968 بوده است؛ تمام تولیدکنندگان اسباب‌بازی‌های نرم را ملزم به استفاده از مواد نو و تازه کرده بود و اجازه استفاده از مواد بازیافتی در تولید این اسباب‌بازی‌ها را نمی‌داد.

به گفته گرگ اهیرن، مدیرعامل انجمن اسباب‌بازی، امکان استفاده از مواد بازیافتی در تولید اسباب‌بازی‌های نرم در پنسیلوانیا، تاثیر مثبتی بر تولید خواهد داشت، به کاهش ضایعات کمک خواهد کرد، مسئولیت‌پذیری زیست محیطی را ترویج داده و نمایانگر تعهد صنعت اسباب‌بازی به تولید محصولات پایدار است.

شارون پرایس جان، رئیس انجمن اسباب‌بازی نیز استفاده از مواد بازیافتی در تولید اسباب‌بازی‌های نرم را باعث افت کیفیت محصولات ندانست و از وضع مقررات سخت‌گیرانه‌ای که برای تضمین ایمنی مستمر اسباب‌بازی‌ها برای تمام سنین ضرورت دارند؛ خبر داد.

انجمن اسباب‌بازی قصد دارد این اصلاح قانون را در اوهایو نیز اجرایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

X